Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Υπάλληλος του Δήμου Αθηναίων πέταξε αστέγους στο χιόνι γιατί έληξε το ωράριό του...

ΕΠΩΝΥΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
"Είδα τον άστεγο να κοιμάται στο σπίτι μου. Τον πήγα σε Χώρο Φιλοξενίας του Δήμου Αθηναίων και υπάλληλος τον πέταξε έξω μαζί με άλλους άστεγους επειδή κουράστηκε και ήθελε να φύγει 
χωρίς αντικατάσταση"...
Πειθαρχική έρευνα θα ξεκινήσει, λέει μετά την καταγγελία ο Δήμος, για τον υπάλληλο που άφησε τους άστεγους μέσα στο κρύο και στο χιόνι...

Image may contain: 1 person

Πραγματικά δεν το χωράει ο νους. 
Ενα βράδυ "έτυχε" να χιονίσει στην Αθήνα και υπάλληλος του Δήμου Αθηναίων, επικαλούμενος πρόβλημα αντικατάστασής του σε χώρο Φιλοξενίας Αστέγων και σύμφωνα με επώνυμη καταγγελία, όχι μόνο δεν δέχτηκε νέο περιστατικό στο κρύο και στο χιόνι να φιλοξενηθεί στο χώρο να ζεσταθεί, αλλά "έβγαλε και τους υπόλοιπους άστεγους" στο δρόμο...

"Είναι 23:00 και πρέπει να κλείσουμε... Είμαι από τις 15:00 εδώ εγώ, κουράστηκα και πρέπει να κλείσω" είπε στον Themis Vas ο υπάλληλος του Δήμου, για να συμπληρώσει: "Μόλις πήρε η επόμενη βάρδια και είπε ότι αρρώστησε και δεν θα έρθει"...

Σε ερώτηση του καταγγέλλοντα "και τι; Θα διώξετε τον κόσμο μες το χιόνι;", ο υπάλληλος απάντησε καταφατικά και χωρίς ντροπή: "Ναι, εγώ πρέπει να ...φύγω"!!!...  

Ο Themis είδε τον άστεγο να κοιμάται δίπλα από το σπίτι του. Και αμέσως τηλεφώνησε στο δήμο για να μάθει σε ποιο κέντρο φιλοξενίας μπορεί να απευθυνθεί. Τον παρέπεμψαν στην Πανόρμου. Όταν το είπε στον άστεγο, εκείνος του απάντησε πως τον διώχνουν. Τηλεφώνησε άλλες τρεις φορές για να είναι σίγουρος. Και τον διαβεβαίωσαν από τον δήμο πως όλα "δουλεύουν άψογα".

Ο πολίτης ανέβασε ένα βίντεο με την περιπέτειά του η οποία καταγράφεται, από τον ίδιον, ως εξής:

Χώροι Φιλοξενίας Αστέγων - Η εμπειρία μου απόψε :-( - Ένας άστεγος κοιμάται έξω στον δρόμο, δίπλα στο σπίτι μου. - Αρχίζει να χιονίζει στο κέντρο της Αθήνας.
- Παίρνω τηλέφωνο στο Δήμο για τα Κέντρα Φιλοξενίας.
- Μου λένε να πάει στον Χώρο της Πανόρμου.
- Ο άστεγος αρνείται και μου λέει οτι τον διώχνουν.
- Ξαναπαίρνω άλλες 3 φορές για επιβεβαιώση.
- Μου επιβεβαιώνουν οτι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και όλα δουλεύουν άψογα.
- Λέω στον άστεγο “εμπιστεύσουμε, είναι καλά εκεί”.
- Τον σηκώνω μες το κρύο να πάει απο το Θησείο στην Πανόρμου.
- Φτάνουμε 22:30.
- Ο υπάλληλος του Δήμου μου λέει “23:00 θα κλείσουμε”
- Του λέω “Γιατί;”
- “Μόλις πήρε η επόμενη βάρδια και είπε οτι αρρώστησε και δεν θα έρθει”
- “Και τι; Θα διώξετε τον κόσμο μες το χιόνι;;;”
- Μου λέει “Ναι, εγώ πρέπει να φύγω”
- “Καλά δεν μπορεί να έρθει κάποιος άλλος στην θέση του;”
- Μου λέει “Που να ξέρω εγώ; Ειμαι απο τις 15:00 εδώ εγώ, κουράστηκα πρέπει να φύγω”
- Βγάλανε τους άστεγους έξω στο χιόνι.
Καλές όλες οι προσπάθειες του δήμου για τους άστεγους αλλά δυστυχώς κύριοι/ες του Δήμου θα έπρεπε ήδη να ξέρετε ότι σε αυτή την χώρα..
Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες.

Το έχω πει και θα το ξαναπώ: 
"Στην Ελλάδα των Μνημονίων και του απόλυτου ψέματος, χάσαμε την ανθρωπιά και τη μπέσα μας... Μας κυβερνούν επικίνδυνοι κι ένας Θεός ξέρει που θα καταλήξει αυτή η ιστορία που ξεκίνησε για να σώσει τη χώρα και "σκοτώνει" τους Έλληνες"!...
ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ...

ΣΗΜΑΝΤΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Μην αφήσεις #άστεγο στο #κρύο και στο #χιόνι.
Αν δεις άστεγο στο #δρόμο τηλεφώνησε: Για την #Αθήνα στο 1595 και για την υπόλοιπη #Ελλάδα στο197
Είναι #παράκληση, είναι και #υποχρέωση σου...



Δεν υπάρχουν σχόλια: